Kiyoh Klantbeoordelingen

Klantenservice

Een bestelling plaatsen

Stap 1: Een product zoeken
U kunt een product zoeken door de productcategorieën te bekijken, maar u kunt ook gebruik maken van de zoekbalk rechts bovenaan de website.

Stap 2: Product toevoegen aan uw winkelwagen
Zodra u het gewenste product heeft gevonden kunt u op de button ’In winkelwagen’ klikken om het artikel in uw winkelwagen te plaatsen.

Stap 3: Bestelformulier invullen
Door op ’Bestellen’ of ’Ga door met bestellen’ te klikken komt u bij het bestelformulier. Hier wordt u eerst gevraagd om in te loggen, of om een account aan te maken als u nog geen account heeft. Er is ook een optie om zonder account te bestellen.

Vervolgens kunt u een factuur- en afleveradres invullen en een betaalmethode selecteren. Aan de rechterkant kunt u een overzicht zien van de gegevens die u heeft ingevuld. Indien nodig kunt u op ’Wijzigen’ klikken om de gegevens aan te passen.

Stap 4: Bestelling plaatsen
Nadat u uw ingevulde gegevens heeft gecontroleerd en het hokje voor akkoord met de algemene voorwaarden heeft aangeklikt kunt u op ’Plaats bestelling’ klikken om de bestelling te plaatsen.

Betaalmogelijkheden

U kunt op Shopcore.nl betalen met iDEAL (NL), Bancontact (BE), KBC/CBC-Betaalknop (BE), Belfius Pay Button (BE), ING Home’Pay (BE), Visa / Mastercard, PayPal, Bitcoin, bankoverschrijving of achteraf via Billink (NL). Achteraf betalen via Billink kost 2% extra. Voor de andere betaalmethoden worden geen extra kosten in rekening gebracht.

iDEAL (voor Nederlandse klanten)
Met de betaalmethode iDEAL kunt u aan het einde van het bestelproces direct de betaling afhandelen in het internetbankierprogramma van uw bank. Het enige dat u nodig heeft om te kunnen betalen met iDEAL is een Nederlandse bankrekening met internetbankieren bij één van de volgende banken: bunq, ABN AMRO, ASN Bank, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, RegioBank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers.

Als de iDEAL betaling succesvol is verlopen dan ontvangt u meestal binnen enkele minuten een e-mail met een bevestiging van uw bestelling. Soms kan het gebeuren dat de status van de iDEAL betaling niet direct automatisch wordt ontvangen. Dit kan bijvoorbeeld gebeuren als u na het betalen het venster te snel afsluit of tijdens een storing. In deze gevallen ontvangt u de bevestigingse-mail later.

U kunt de status van uw bestelling ook bekijken door in te loggen op uw account. Zodra uw iDEAL betaling is verwerkt wijzigt de status van "Openstaande betaling" in "Bezig met verwerken".

Bancontact / KBC/CBC-Betaalknop / Belfius Pay Button / ING Home’Pay (voor Belgische klanten)
Deze betaalmethoden zijn vergelijkbaar met het Nederlandse iDEAL betaalsysteem.

Visa / MasterCard
Betalen met een Visa of MasterCard creditcard is mogelijk tot een bestelbedrag van maximaal 1000 euro.

PayPal
Via PayPal is het ook mogelijk om met een creditcard te betalen.

Bitcoin
De bitcoins worden door Mollie ingewisseld voor euro’s. Tijdens het bestellen stelt Mollie de wisselkoers vast. Deze koers is 15 minuten geldig. Als u langer over het betalen doet, dan wordt een nieuwe wisselkoers vastgesteld. Mollie heeft aansluitingen met verschillende partners en kan daardoor een gunstige wisselkoers aanbieden.

Bankoverschrijving
Na het plaatsten van de bestelling ontvangt u een e-mail met de betaalinstructie. De bestelling wordt verwerkt op het moment dat de betaling is ontvangen.

Achteraf betalen via Billink (voor Nederlandse klanten)
Achteraf betalen via Billink is alleen mogelijk voor Nederlandse klanten, tot een maximum van 735 euro (inclusief verzendkosten en exclusief betaalkosten). De betaalkosten voor deze betaalmethode zijn 2%, omdat dit een duurdere betaalmethode is. Zowel particulieren als bedrijven kunnen achteraf betalen via Billink. De betaaltermijn is 14 dagen vanaf de verzenddatum van de bestelling. Billink verstuurt de betalingsinstructie per e-mail. In de e-mail staat een link om met iDEAL te betalen, maar per bankoverschrijving betalen is ook mogelijk.

Billink voert een automatische kredietwaardigheidstoets uit voordat de bestelling wordt geaccepteerd. Als Billink de bestelling niet accepteert, dan kunt u daarna een andere betaalmethode kiezen.

Verzending & levertijden

Shopcore verzendt zowel brievenbuspost als pakketten met PostNL. Artikelen die door door de brievenbus passen worden in een luchtkussenenveloppe of brievenbusdoosje verstuurd, tenzij het volume of gewicht hoog is. Bestellingen met een hoge bestelwaarde worden altijd vestuurd met Track & Trace en / of handtekening voor ontvangst. Het risico voor de verzending naar de klant is altijd voor Shopcore. Als een zending niet aankomt, dan wordt het opnieuw verzonden.

Op elke product- en categoriepagina staat een realtime indicatie van de levertijd en op de productpagina’s kunt u ook het voorraadaantal zien. Indien u op een werkdag voor 17:00 uur artikelen bestelt die op voorraad zijn, dan wordt uw bestelling dezelfde dag nog verzonden (m.u.v. bankoverschrijving). Als u per bankoverschrijving betaalt, dan wordt de bestelling verwerkt zodra de betaling is ontvangen. PostNL bezorgt binnen Nederland de volgende dag.* Een zending naar België duurt 1 tot 3 werkdagen. Als u een groter aantal artikelen van één product bestelt dan dat op voorraad ligt, dan wordt dit met rode letters op de winkelwagen pagina aangegeven.

Bijna alle bestellingen worden volledig uit voorraad geleverd. Mocht het toch een keer voorkomen dat een bestelling niet volledig uit voorraad kan worden geleverd, dan wordt de bestelling standaard in deelleveringen geleverd. Als u graag wilt dat alles in één keer wordt verstuurd dan kunt u dit tijdens het bestellen in het opmerkingen veld aangeven.

* PostNL is wettelijk verplicht om minimaal 95% van de post op tijd te bezorgen.

Verzendkosten

De verzendkosten zijn 3,25 euro voor Nederland en 4,95 euro voor België. De verzendkosten worden berekend per bestelling en zijn niet afhankelijk van het aantal artikelen.

Afhalen

Het is mogelijk om op maandag t/m vrijdag tussen 9:00 uur en 16:00 uur een bestelling af te halen op Grutbroek 30 in Doetinchem. U kunt deze optie tijdens het bestellen selecteren bij de verzendmethodes. De artikelen worden van tevoren klaar gelegd. U ontvangt een e-mail zodra de bestelling klaarligt om afgehaald te worden. Betalen kan contant of met PIN bij het afhalen of vooraf met iDEAL, Visa / MasterCard, PayPal, Bitcoin of bankoverschrijving. Onder de 10 euro berekenen we 1 euro afhaalkosten. Boven de 10 euro zijn er geen afhaalkosten.

BTW

Alle prijzen op de website zijn inclusief Nederlandse BTW. Zodra uw betaling is verwerkt, ontvangt u per e-mail een factuur waarop de BTW is gespecificeerd. Bij de betaalmethode "Achteraf betalen" ontvangt u de BTW factuur direct na het plaatsen van de bestelling.

Retour sturen van artikelen

Voor producten die u op Shopcore.nl heeft gekocht geldt een retourtermijn van 28 dagen. Deze termijn gaat in op het moment dat u uw bestelling heeft ontvangen. Binnen deze termijn kunt u de aankoop zonder opgaaf van reden ontbinden en de producten retourneren. Wij waarderen het wel erg als u de reden opgeeft (bijvoorbeeld bij een defect artikel), maar u bent hiertoe niet verplicht.

Als u de gehele bestelling retour stuurt, dan krijgt u naast het aankoopbedrag van de artikelen ook de verzend- en betaalkosten die u aan Shopcore heeft betaald terug.

U kunt uw artikel(en) samen met een ingevuld retourformulier terugsturen naar:

Shopcore
Grutbroek 30
7008 AM  Doetinchem
Nederland

Retourformulier in Word: https://www.shopcore.nl/documenten/retourformulier.doc
Retourformulier in PDF: https://www.shopcore.nl/documenten/retourformulier.pdf

Voorwaarden voor het retour sturen:
- De artikelen zijn onbeschadigd en zitten in de originele verpakking. Als de verpakking is geopend, dan moet dit op een nette manier zijn gebeurd. De verpakking moet hierbij zo weinig mogelijk zijn beschadigd. Als het product toch beschadigd is, dan kan er een waardevermindering in rekening worden gebracht.
- Het product mag slechts gebruikt zijn voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden. Het product moet nog verkocht kunnen worden. Als bijvoorbeeld de beschermfolie van een screen protector of de verzegeling van een cartridge is verwijderd, dan is de waardevermindering 100% omdat de producten dan onverkoopbaar zijn.
- De verzendkosten voor het terugsturen zijn voor uw rekening.
- De artikelen moeten binnen 28 dagen retour worden gestuurd.

Als niet aan bovenstaande voorwaarden is voldaan, dan behoudt Shopcore het recht om de teruggestuurde artikelen te weigeren.

Garantie

Op elk product zit wettelijke garantie. De lengte van deze garantie is afhankelijk van de verwachte levensduur van het product.

Het beste kunt u eerst contact met ons opnemen voordat u iets terugstuurt. Wij kunnen u dan vertellen of het onder de garantie valt en of het nodig is om het defecte product te retourneren. Bij goedkope producten kan er soms direct een nieuw product naar u worden opgestuurd, zonder dat het defecte product terug gestuurd hoeft te worden.

U kunt een garantieclaim indienen door het garantieformulier in te vullen en dit garantieformulier samen met het defecte artikel op te sturen naar:

Shopcore
Grutbroek 30
7008 AM  Doetinchem
Nederland

Garantieformulier in Word: https://www.shopcore.nl/documenten/garantieformulier.doc
Garantieformulier in PDF: https://www.shopcore.nl/documenten/garantieformulier.pdf

Klachten / Geschillencommissie

Als u een klacht heeft, dan moet u altijd eerst contact opnemen met Shopcore om te kijken of we samen tot een oplossing kunnen komen. In de meeste gevallen is dat wel mogelijk. Mocht u het niet eens zijn met de door Shopcore aangeboden oplossing, dan heeft u de mogelijkheid om het geschil via het ODR platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/) voor te leggen aan een geschillencommissie. Het geschil kan worden behandeld door de Geschillencommissie Webwinkels Beslist.nl.

Contactgegevens

Als u na het bekijken van de klantenservice pagina nog vragen heeft, dan kunt u een e-mail sturen naar klantenservice@shopcore.nl of bellen naar 0314-645527 (ma. t/m vrij. van 9:00 uur tot 17:00 uur).

De overige contactgegevens van Shopcore kunt u bekijken op de contact pagina.