Kiyoh Klantbeoordelingen

Klantenservice

Een bestelling plaatsen

Stap 1: Een product zoeken
U kunt een product zoeken door de productcategorieën te bekijken, maar u kunt ook gebruik maken van de zoekbalk rechts bovenaan de website.

Stap 2: Product toevoegen aan uw winkelwagen
Zodra u het gewenste product heeft gevonden kunt u op de button ’In winkelwagen’ klikken om het artikel in uw winkelwagen te plaatsen.

Stap 3: Bestelformulier invullen
Door op ’Bestellen’ of ’Ga door met bestellen’ te klikken komt u bij het bestelformulier. Hier wordt u eerst gevraagd om in te loggen, of om een account aan te maken als u nog geen account heeft. Er is ook een optie om zonder account te bestellen.

Vervolgens kunt u een factuur- en afleveradres invullen en een betaalmethode selecteren. Aan de rechterkant kunt u een overzicht zien van de gegevens die u heeft ingevuld. Indien nodig kunt u op ’Wijzigen’ klikken om de gegevens aan te passen.

Stap 4: Bestelling plaatsen
Nadat u uw ingevulde gegevens heeft gecontroleerd kunt u op ’Plaats bestelling’ klikken om de bestelling te plaatsen. Als u de betaaloptie ’Vooruitbetaling per bank’ heeft gekozen, dan ontvangt u binnen enkele minuten een e-mail met een betaalinstructie. Als u voor iDEAL heeft gekozen dan wordt u eerst doorgestuurd naar de website van uw bank. Nadat u heeft betaald wordt u weer doorgestuurd naar Shopcore.nl.

Betaalmogelijkheden

U kunt op Shopcore.nl betalen met iDEAL, Bancontact, Visa / Mastercard, PayPal, bankoverschrijving of achteraf via Billink. Achteraf betalen via Billink kost 2% extra. Voor de andere betaalmethoden worden geen extra kosten in rekening gebracht.

iDEAL (voor Nederlandse klanten)
Met de betaalmethode iDEAL kunt u aan het einde van het bestelproces direct de betaling afhandelen in het internetbankierprogramma van uw bank. Het enige dat u nodig heeft om te kunnen betalen met iDEAL is een Nederlandse bankrekening met internetbankieren bij één van de volgende banken: bunq, ABN AMRO, ASN Bank, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, RegioBank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers.

Als de iDEAL betaling succesvol is verlopen dan ontvangt u meestal binnen enkele minuten een e-mail met een bevestiging van uw bestelling. Soms kan het gebeuren dat de status van de iDEAL betaling niet direct automatisch wordt ontvangen. Dit kan bijvoorbeeld gebeuren als u na het betalen het venster te snel afsluit of tijdens een storing. In deze gevallen ontvangt u de bevestigingse-mail later.

U kunt de status van uw bestelling ook bekijken door in te loggen op uw account. Zodra uw iDEAL betaling is verwerkt wijzigt de status van "Openstaande betaling" in "Bezig met verwerken".

Bancontact (voor Belgische klanten)
Bancontact is vergelijkbaar met het Nederlandse iDEAL betaalsysteem. Via Bancontact kunt u snel en veilig betalen.

Visa / MasterCard
Betalen met een Visa of MasterCard creditcard is mogelijk tot een bestelbedrag van maximaal 1000 euro.

PayPal
Via PayPal is het ook mogelijk om met een creditcard te betalen.

Bankoverschrijving
Na het plaatsten van de bestelling ontvangt u een e-mail met de betaalinstructie. De bestelling wordt verwerkt op het moment dat de betaling is ontvangen.

Achteraf betalen via Billink (voor Nederlandse klanten)
Achteraf betalen via Billink is alleen mogelijk voor Nederlandse klanten, tot een maximum van 735 euro (inclusief verzendkosten en exclusief betaalkosten). De betaalkosten voor deze betaalmethode zijn 2%, omdat dit een duurdere betaalmethode is. Zowel particulieren als bedrijven kunnen achteraf betalen via Billink. De betaaltermijn is 14 dagen vanaf de besteldatum. Billink verstuurt de betalingsinstructie per e-mail. In de e-mail staat een link om met iDEAL te betalen, maar per bankoverschrijving betalen is ook mogelijk.

Billink voert een automatische kredietwaardigheidstoets uit voordat de bestelling wordt geaccepteerd. Als Billink de bestelling niet accepteert, dan kunt u daarna een andere betaalmethode kiezen.

Verzending & levertijden

Shopcore verzendt zowel brievenbuspost als pakketten met PostNL. Artikelen die door door de brievenbus passen worden in een luchtkussenenveloppe of brievenbusdoosje verstuurd, tenzij het volume of gewicht hoog is. Bestellingen met een hoge bestelwaarde worden altijd vestuurd met Track & Trace en / of handtekening voor ontvangst. Het risico voor de verzending naar de klant is altijd voor Shopcore. Als een zending niet aankomt, dan wordt het opnieuw verzonden.

Op elke product pagina staat een actuele indicatie van de levertijd. Indien u op een werkdag voor 17:00 uur artikelen bestelt die op voorraad zijn en betaalt via iDEAL, Bancontact, Visa / MasterCard, PayPal of Billink, dan wordt uw bestelling dezelfde dag nog verzonden. PostNL bezorgt binnen Nederland de volgende dag.* Een zending naar België duurt 1 tot 3 werkdagen. Als u een groter aantal artikelen van één product bestelt dan dat op voorraad ligt, dan wordt dit met rode letters op de winkelwagen pagina aangegeven.

Als u door middel van een bankoverschrijving betaalt, dan wordt uw bestelling verwerkt zodra de betaling is ontvangen.

Bijna alle bestellingen worden volledig uit voorraad geleverd. Mocht het toch een keer voorkomen dat een bestelling niet volledig uit voorraad kan worden geleverd, dan wordt de bestelling standaard in deelleveringen geleverd. Als u graag wilt dat alles in één keer wordt verstuurd dan kunt u dit tijdens het bestellen in het opmerkingen veld aangeven.

* PostNL is wettelijk verplicht om minimaal 95% van de post op tijd te bezorgen.

Verzendkosten

De verzendkosten zijn 3,25 euro voor Nederland en 4,95 euro voor België. De verzendkosten worden berekend per bestelling en zijn niet afhankelijk van het aantal artikelen.

Afhalen

Het is mogelijk om op maandag t/m vrijdag tussen 9:00 uur en 16:00 uur een bestelling af te halen op Grutbroek 30 in Doetinchem. U kunt deze optie tijdens het bestellen selecteren bij de verzendmethodes. De artikelen worden van tevoren klaar gelegd. U ontvangt een e-mail zodra de bestelling klaarligt om afgehaald te worden. Betalen kan contant of met PIN bij het afhalen of vooraf met iDEAL, Visa / MasterCard, PayPal of bankoverschrijving. Onder de 10 euro berekenen we 1 euro afhaalkosten. Boven de 10 euro zijn er geen afhaalkosten.

BTW

Alle prijzen op de website zijn inclusief BTW. Zodra uw betaling is verwerkt, ontvangt u per e-mail een factuur waarop de BTW is gespecificeerd. Bij de betaalmethode "Achteraf betalen" ontvangt u de BTW factuur direct na het plaatsen van de bestelling.

Retour sturen van artikelen

Voor artikelen die u op Shopcore.nl heeft gekocht geldt een bedenktijd van 14 dagen. Deze termijn van 14 dagen gaat in op het moment dat u uw bestelling heeft ontvangen. Binnen deze termijn kunt u de aankoop zonder opgaaf van reden ontbinden. Wij waarderen het wel erg als u de reden opgeeft (bijvoorbeeld bij een defect artikel), maar u bent hiertoe niet verplicht. U kunt de aankoop ontbinden door een e-mail, met vermelding van uw bestelnummer, te sturen naar klantenservice@shopcore.nl. Vanaf dat moment heeft u nog 14 dagen de tijd om de artikelen retour te sturen. De maximale termijn is in dit geval dus 28 dagen (14 dagen bedenktijd + 14 dagen voor het retour sturen).

Het is ook mogelijk om de artikelen direct met een ingevuld retourformulier retour te sturen zonder eerst de aankoop per e-mail te ontbinden, maar in dat geval is de totale termijn voor het retour sturen 14 dagen in plaats van maximaal 28 dagen.

Als u de gehele bestelling retour stuurt, dan krijgt u naast het aankoopbedrag van de artikelen ook de verzend- en betaalkosten die u aan Shopcore heeft betaald terug.

U kunt uw artikel(en) samen met een ingevuld retourformulier terugsturen naar:

Shopcore
Grutbroek 30
7008 AM  Doetinchem
Nederland

Retourformulier in Word: https://www.shopcore.nl/documenten/retourformulier.doc
Retourformulier in PDF: https://www.shopcore.nl/documenten/retourformulier.pdf

Voorwaarden voor het retour sturen:
- De artikelen zijn onbeschadigd en zitten in de originele verpakking. Als de verpakking is geopend, dan moet dit op een nette manier zijn gebeurd. De verpakking moet hierbij zo weinig mogelijk zijn beschadigd. Als het product toch beschadigd is, dan kan er een waardevermindering in rekening worden gebracht.
- Het product mag slechts gebruikt zijn voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden. Het product moet nog verkocht kunnen worden. Als bijvoorbeeld de beschermfolie van een screen protector of de verzegeling van een cartridge is verwijderd, dan is de waardevermindering 100% omdat de producten dan onverkoopbaar zijn.
- De verzendkosten voor het terugsturen zijn voor uw rekening.
- De artikelen moeten binnen 14 dagen worden teruggestuurd.

Als niet aan bovenstaande voorwaarden is voldaan, dan behoudt Shopcore het recht om de teruggestuurde artikelen te weigeren.

Garantie

Op elk product zit wettelijke garantie. De lengte van deze garantie is afhankelijk van de verwachte levensduur van het product.

Als u twijfelt of een defect onder de garantie valt, neem dan eerst contact op voordat u iets terugstuurt. Bij goedkope producten kan er vaak direct een nieuw product naar u worden opgestuurd, zonder dat het defecte product terug gestuurd hoeft te worden.

U kunt een garantieclaim indienen door het garantieformulier in te vullen en dit garantieformulier samen met het defecte artikel op te sturen naar:

Shopcore
Grutbroek 30
7008 AM  Doetinchem
Nederland

Garantieformulier in Word: https://www.shopcore.nl/documenten/garantieformulier.doc
Garantieformulier in PDF: https://www.shopcore.nl/documenten/garantieformulier.pdf

Klachten / Geschillencommissie

Als u een klacht heeft, dan moet u altijd eerst contact opnemen met Shopcore om te kijken of we samen tot een oplossing kunnen komen. In de meeste gevallen is dat wel mogelijk. Mocht u het niet eens zijn met de door Shopcore aangeboden oplossing, dan heeft u de mogelijkheid om het geschil via het ODR platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/) voor te leggen aan een geschillencommissie. Het geschil kan worden behandeld door de Geschillencommissie Webwinkels Beslist.nl.

Contactgegevens

Als u na het bekijken van de klantenservice pagina nog vragen heeft, dan kunt u een e-mail sturen naar klantenservice@shopcore.nl of bellen naar 0314-645527 (ma. t/m vrij. van 9:00 uur tot 17:00 uur).

De overige contactgegevens van Shopcore kunt u bekijken op de contact pagina.